5 Mart 2020 Perşembe

DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ OLURSUNUZ..


“Düşüncen konuşmana, konuşman hareketine, hareketin kaderine yansır. Güzel düşün. güzel yaşa!” 


İyi düşün iyi olsun gibi gibi çok cümleler duymuşuzdur.Kişisel gelişimi balon bulan bu sözleri de hep duyuyoruz ya diye düşünen bir kesim olduğu mevcut zaten bu bakış açısıyla bu sözlerin bize tesir etmesi beklenemez.Çünkü hayatta her şey inançla alakalı bence.. Kendim hayatımda bir çok kez deneyimlemiş biri olarak güzel düşüncenin en zor zamanlarda pozitif kalıp o pozitifi kendime çekebilmeyi başardığım olmuştur.Bu günlerde de aynı şeyi umuyorum.Bir çok insanın ya çok zor, mümkün değil dediği durumlarda daha çok şarj olanlardanım Allah'ıma şükür :) Onlar o şekilde fikir beyan ettikçe ben aksini düşünüyor ve ısrarla pozitifi çağırıyorum..Bu durumun çok ekmeğini yemişliğim var size de kesinlikle öneriyorum.



İnsan oğlu yapısı itibariyle hep bir karamsar hep bir olumsuz düşünceye daha yatkın.Durumlar karşısında hep iki ihtimal var ya olumlu ya da olumsuz bir sonuçla karşılaşacağız.Ama biz akıllıyız ya hep en kötüsünü düşüneceğiz ki aman şoke olup dibe vurmayalım zırhımızı kuşanalım o negatif olabilme ihtimalinin içinde bir bunalalım bir arabeske bağlayalım ee iyi olursa sürpriz olur daha çok seviniriz..Bu bakış açısının kölesi olmuş durumdayız.Yok arkadaşlar hiç öyle olumsuz durumu falan düşünmeyelim o ihtimali aklımızın ucundan bile geçirmeyelim gerçekten resmen çağırıyoruz.Biz neyin olmasını umuyorsak bütün karamsarlara,felaket tellallarına inat pozitif olup olumlu süreci çağıralım.Bu konuda zorlanıyorsak ara ara aşağıdaki cümleleri de kendimize hatırlatalım... 


**Düşündüğünüzü olursunuz. Earl Nightingale 

**Bir şeyin imkansız olduğuna inanırsanız, aklınız bunun neden imkansız olduğunu size ispatlamak üzere çalışmaya başlar; ama bir şeyi yapabileceğinize inandığınızda, gerçekten inandığınızda, aklınız onu yapmak üzere çözümler bulma konusunda size yardım etmek için çalışmaya başlar.--David J. Schwartz



                                                              Hayatta umduğunuz her şeyin sizi bulması dileğiyle..

29 yorum:

  1. Kesinlikle aynı fikirdeyim. Benzer bir paylaşım yapmıştım buna benzer. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Evet negatifi yok etmesekte baskılayıp pozitif olabiliriz, çok güzel bir yazı olmuş kaleminize sağlık teşekkür ederim, iadeyi ziyaret edip, takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Aynı fikirdeyim, çok doğru ... Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. "Ama biz akıllıyız ya hep en kötüsünü düşüneceğiz ki aman şoke olup dibe vurmayalım zırhımızı kuşanalım o negatif olabilme ihtimalinin içinde bir bunalalım bir arabeske bağlayalım ee iyi olursa sürpriz olur daha çok seviniriz."

    Bu akıllılardan biri de benim eşim. Ben de aksine sürekli olumlu yönden bakarım hayata. Ne gerek var ya hu kendini üzmeye? :)

    YanıtlaSil
  5. yazını okumak ne iyi geldi :)
    pozitifi çağıralım hep :)

    YanıtlaSil
  6. Dediklerinize aynen katılıyorum. Bana da yakın çevremdeki insanlar polyanna der :) süreç sonunda başarısız da olsam en azından umutsuzluğa kapılıp hep kötüyü çağırarak yürüdüğümüz yolu kendimize yük etmeyelim.

    YanıtlaSil
  7. Negatif olmak daha kolay. Pozitif olmak için çaba göstermek gerekiyor. Genelde kolayımıza geleni yapıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Evrene gülümse diyoruz yani. :) Kesinlikle pozitif düşünmek hem insanın kendi sağlığı hem de iyi şeylerin çağrılması bakımından önemli. Güzel detaylara değinmişsiniz. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim ben teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Pozitif düşünce daha zor geliyor sanırım ama negatif duygular da insanın kendine de zarar.

    YanıtlaSil
  10. Farkettim ki negatif dusunceli insanlar ilk once kendilerine zarar veriyorlar, dustur edinmek lazim pozitif dusunmeyi. Hatirlatma icin tesekkurler!

    YanıtlaSil
  11. negatif düşünceler insanın enerjisini bitiriyor. :)

    YanıtlaSil
  12. Olumlu düşünüp olumlu yaşamak gerek. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ısrarla her durumda olumlu düşünmek :)

      Sil
  13. Vikinglerin küçük Vickie'si zor durumlarda ne der? 'İşte şimdi buldum!' Zor durumlardan kurtulmak akıl sayesinde olur. David J. Schwartz'ın sözünü sevdim :)
    (fotohastasiempre)

    YanıtlaSil
  14. Güzel şeyleri, olmasını istediklerimizi yazmak da işe yarıyormuş:)

    YanıtlaSil